Det er hva man gjør i det lange løp som betyr noe

Etter veldig mange måneder med treningsprogrammet Bootybuilding, gikk jeg over til noe annet. Grunnen til dette var helt enkelt at jeg ønsket meg litt variasjon. Som alle andre kan jeg gå lei selv det beste treningsprogrammet, og trenger variasjon for å bli motivert. Personlig stortrivdes jeg med Bootybuilding programmet og kan virkelig anbefale det til alle som ønsker et treningsprogram med fokus på rumpen. Men som sagt, jeg var klar for endring, og følte for å inkludere overkroppen litt mer. 

Så da gikk jeg over på StrongHer igjen. Dette har jeg trent noen rundt tidligere, og jeg husker jeg fikk veldig gode resultater av dette. Nå får jeg god variasjon mellom over og underkropp, noe jeg merker når det kommer til stølhet. Det er lenge siden jeg har vært støl i skuldre og rygg, men det er jeg nå.

SONY DSC
For tiden trener jeg fullkropp hver økt. Det liker jeg veldig godt. Utenom det prøver jeg å få inn noen økter med bakkeintervaller i uken, samt noen økter med magetrening. 

Av og til er jeg redd for å virke fanatisk når det kommer til trening. Men dette er noe jeg har gjort i mange år nå, og for meg er det like naturlig å gå på trening som det er å dusje, spise og sove. Det hender så klart at jeg ikke får mulighet, eller at jeg dropper trening til fordel for noe annet, og det er absolutt ingen krise. Andre ganger bare koser jeg meg på sofaen med smågodt og ofrer ikke trening en tanke. Men jeg trener alltid jevnt og trutt uten lange opphold, og jeg føler det er nøkkelen til fremgang. En dag her og en dag der er ikke så viktig, det er hva man gjør i det lange løp som teller.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits