juni 2014

Kos og kjrligheten for smgodt

P fredagskvelden dro jeg og min kjre ut for feire 1r sammen. Jeg har en s utrolig fantastisk kjreste, jeg hadde aldri drmt om at noen kunne vre s snill og god som han. Det ble sushi til ...

Frisk blanding

Nam! Det er noe spesielt med sommeren. N fles det mye bedre spise frukt, br og andre lette og friske ting, enn pizza og kjttkaker. Jeg er veldig glad i cottage cheese, og i det siste har je...

Sprint og beintrening

Fredagen startet med sprint. Ja det er helt sant, og det er ikke ofte jeg sprinter for si det snn. Det var faktisk utrolig gy! Dette skal vi gjre flere ganger. Sprint aktiverer faktisk rum...

Bryst, skuldre og muskelknuter

I gr dro jeg som allid rett p trening etter jobb. Jeg var litt usikker hva jeg skulle trene, men etter ha laget en plan for dagene fremover i hodet mitt s bestemte jeg meg for trene bryst...

Dobbel topptur og kake i en kopp.

Pjuh! I gr ble det faktisk to turer opp p samme topp. Snn er det ha fri fra jobb, d blir det mye energi til overs, og mye tid til aktivitet. Sol og bl himmel gjr det ogs mye mer moro vr...

Sprek start p dagen

God ettermiddag folkens! I gr startet vi dagen med en liten topptur. Eller, det tok oss 2t fra vi gikk ut dren til vi var hjemme igjen, s det var jo ikke akkurat en liten tur. Men det var en de...

Tilbud p hudpleiebehandling

Dette er et tilbud jeg ikke kan la g stille forbi. Jeg er jo utdannet hudpleier, og vet og skjnner viktigheten av ta vare p hud og helse. Det er f flelser i verden som kan sammenlignes med ...

My new shoes

hvor jeg elsker disse nye skoene mine. Frste dagen jeg gikk med de fikk jeg et saftig gnagsr, men det lot seg fikse med gnagsrplaster. Typisk gnagsr nr man fr nye sko som skal sitte go...

Sirkeltrening og andre gye ting

Jeg har et sirkeltreningstips til dere. I helgen fikk jeg testet en veldig god sirkeltrening, og i gr gjennomfrte jeg den igjen. For si det snn s er beina mine totalt utkjrt, og jeg har s m...

Sporty dag!

God ettermiddag kjre lesere! I dag hadde jeg og min kjre en plan om st tidlig opp for g p stolzen. Vi tok bussen kl 09 innover til byen, og jeg kjente jeg gruet meg skikkelig for starte...

Familiehelg

h jeg elsker tilbringe tid med min fantastiske familie. Igr ble det grilling og volleyball i hagen til mamma. Fantastisk vr, god mat og masse fine folk - det kan ikke bli bedre faktisk! ...

Gode treninger og skoliose

Jeg har desverre noe som heter skoliose. Skoliose er en sideveis skjevhet i ryggsylen. Det er en sjelden lidelse, kun 1 av 10000 fr skoliose som m behandles, mens inntil 5% kan ha lidelsen smert...

Lykke er akseptere seg selv

Nylig fikk jeg flere sprsml som ofte gr igjen. Sprsml om kropp, kosthold, diett, usikkerhet, trivsel. For kunne svare p disse sprsmlene m jeg ofte utdype mitt svar for kunne sette ting...

Aktiv pinsedag og besk av Prim

Det finnes ikke noe bedre enn vkne totalt uthvilt ( etter over 10t svn ), bl himmel og sol, og i tillegg ha fri p en mandag. Planen var klar, Stolzen skulle bestiges! Jeg var heldig fikk m...

Tid for mat

Det er ikke veldig ofte jeg kommer med tips til mat her p bloggen, men etter vi kom hjem fra sydenturen s har jeg blitt mye flinkere til lage middagsretter istedenfor bare spise cottage chees...

Fin fridag

Denne uken hadde jeg to fridager. Den siste dagen var p onsdag og den startet jeg med dra p besk til den fine lille neven min. Er s stolt av lillesster og svogeren min som har laget denne n...

Stpotet

Nam! Jeg har ftt stpotet som en stor favoritt n. Det er mange r siden jeg spiste det sist, og da spiste jeg det helst med sukrin og kanel. N derimot bruker jeg den som tilbehr til kjtt/k...

Om man vil bli bedre i noe..

s m man trene det man vil bli bedre i. Akkurat n kjenner jeg at motivasjonen for lfte tungt ikke er p plass. Jeg synes ikke lengre de er motiverende lfte tungt. Jeg har alltid perioder d...

Icecream

Var det noe vi spiste mye av p ferien s var det is. S n er det p tide bytte ut flteis med en sunnere variant. Jeg bruker en halv pose frosne br ( jeg bruker jordbr og smoothiemix ) og...

Ferien

Ferien ble fantastisk. Den startet ganske bleik, men brunfargen kom seg sakte men sikkert. Vi dro p marked. Der shoppet vi litt, men mesteparten av shoppingen foregikk i sentrum p kveldst...

Trening p ferie

P ferien vr fant vi et treningssenter i Side. Det l ikke langt fra hotellet vrt, s vi tok gturen dit som en real oppvarming i solsteiken. Jeg liker trene p ferie. Men denne uken trent...